- FAQ's - Veelgestelde vragen
- Catalogus en nieuwsbrief
- Waarom ontvang ik nog steeds catalogi op mijn oude adres, terwijl ik mijn nieuwe adres al aan Pro-Idee heb doorgegeven?
- Overzicht
- Bestelling & levering
- Retourzendingen & terugbetalingen
- Betaling
- Cadeaubonnen
- Catalogus en nieuwsbrief
- Klantaccount en klantgegevens
- Product
- Klacht
- Webwinkel
- Gegevensinformatie
- Diverse
Waarom ontvang ik nog steeds catalogi op mijn oude adres, terwijl ik mijn nieuwe adres al aan Pro-Idee heb doorgegeven?
Door de procedure kan er sprake zijn van een tijdsoverlap tussen de opslag van uw nieuwe adres en de gegevensverwerking voor reeds gestarte reclamecampagnes. Wij vragen hiervoor om uw begrip.
Klantenservice
Vragen en advies
Wij zijn bereikbaar op telefoon of via het contactformulier.
Bestelhotline
085 5362089
Op werkdagen van 08.00 tot 20.00