- FAQ's - Veelgestelde vragen
- Retourzendingen & terugbetalingen
Retourzendingen & terugbetalingen
Wat is mijn retourtermijn?
U kunt uw artikelen eenvoudig en kosteloos retourneren binnen de herroepingstermijn van 14 dagen na ontvangst van de goederen.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Gebruik eenvoudig het zelfklevende retourlabel dat bij uw zending is geleverd voor een gratis retourzending. Voeg bij uw retourzending het ingevulde retourformulier toe. Bedankt.
Naar welk adres moet ik mijn retourzending sturen?
Als u geen gebruik wilt maken van ons vooraf ingevulde retourlabel, kunt u de retourzending sturen naar: Pro-Idee Antwoordnummer 10002 6130 XS Sittard U kunt de zending afgeven bij een postNL-punt. Voeg altijd een kopie van uw aankoopbon of factuur toe. Bedankt.
Kan ik artikelen uit verschillende bestellingen samen retourneren?
Ja natuurlijk. Verpak de artikelen voldoende beschermd en stuur een kopie van de factuur (of facturen) mee met de zending. Bedankt.
Kan ik een geretourneerd artikel direct ruilen?
Ja, vul eenvoudig het nieuwe artikel in op het retourformulier onder het veld Bestelformulier. Geef ook aan of u het reeds betaalde bedrag wilt laten verrekenen.
Worden de verzendkosten terugbetaald bij een volledige retourzending?
Ja, u ontvangt een volledige terugbetaling van uw bestelling inclusief standaard verzendkosten wanneer u uw bestelling retourneert.
Hoe wordt de waarde van de geretourneerde goederen vergoed?
Als u de goederen al hebt betaald, betalen wij u het bedrag terug nadat er een controle is uitgevoerd. Voor de terugbetaling gebruiken wij dezelfde betaalmethode die u voor de oorspronkelijke betaling hebt gebruikt, tenzij uitdrukkelijk iets anders met u is overeengekomen.
Ontvang ik informatie wanneer de retourzending ontvangen is?
Ja, u ontvangt per e-mail een retourbevestiging.
Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending wordt terugbetaald?
Wir bearbeiten alle Rücksendungen so schnell wie möglich. Der Rechnungsbetrag wird innerhalb von 14 Tagen über den von Ihnen bei der Bestellung ausgewählten Zahlungsweg erstattet.
Kan ik een overzicht van mijn retourzendingen inzien?
Ja, hiervoor logt u in op uw onlineaccount en klikt u op 'Alles weergeven' onder 'Bestellingen'. Ook vindt u daar al uw eerdere retourzendingen.
Wat moet ik doen als ik een verkeerde of kapotte levering heb ontvangen?
Het spijt ons als het door ons geleverde artikel beschadigd of defect is. Vertel ons eenvoudig de reden van uw klacht of stuur het artikel direct kosteloos terug naar: Pro-Idee Antwoordnummer 10002 6130 XS Sittard Help ons om onze processen te verbeteren door ons het stempelnummer (3 cijfers) op de factuur te verstrekken. Bedankt.