- FAQ's - Veelgestelde vragen
- Bestelling & levering
Bestelling & levering
Kan ik een bestelling wijzigen, aanvullen of annuleren?
Om procesgerelateerde redenen kunnen wij een annulering, wijziging of toevoeging alleen uitvoeren zolang uw bestelling nog niet verwerkt is. Bel ons op 085 - 5 362 089, direct nadat u de artikelen hebt besteld.
Hoe kan ik informatie krijgen over mijn huidige en eerdere bestellingen?
U ontvangt de gegevens in uw webshopaccount. Nadat u bent ingelogd (bijvoorbeeld met uw e-mailadres en wachtwoord) klikt u op Bestellingen. Hieronder ziet u uw eerdere bestellingen inclusief alle relevante gegevens.
Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?
Wij bieden u de volgende bezorgmogelijkheden:
- Naar uw factuuradres
- Naar een ander afleveradres of Cadeau-adres (factuur wordt indien gewenst naar u verzonden)
Krijg ik na de afronding van mijn bestelling een ontvangstbevestiging?
Wij bevestigen bestellingen die wij online of schriftelijk ontvangen met een ontvangstbevestiging per e-mail. Hierin vindt u in één oogopslag alle relevante informatie over uw bestelling (geselecteerde artikelen, bezorgadres, totaalbedrag, betaalmethode, enz.).
Welke vervoerder wordt gebruikt om mijn bestelling te verzenden?
Met postNL, de pakketdienst waar we al jarenlang mee samenwerken, bezorgen wij alle vrachtzendingen bij u.
Hoe hoog zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen € 4,95 per bestelling.
Hoelang zijn de levertijden?
De bijbehorende afleverprognose wordt weergegeven op de productpagina, in de winkelwagen en in het daaropvolgende bestelproces.
Bezorgen jullie mijn bestelling ook in het buitenland?
Ja, wij verzenden uw bestelling ook naar het buitenland. Meer gedetailleerde informatie vindt u hier.
Hoe kan ik een afleveradres wijzigen dat al is opgeslagen?
Om wijzigingen aan te brengen in een afleveradres dat al is opgeslagen, logt u in bij uw account. Onder het kopje Adressen kunt u afleveradressen aanmaken, wijzigen of verwijderen.
Kan ik na het bestellen mijn afleveradres wijzigen?
Hebt u nog geen verzendbevestiging ontvangen? Wij kunnen het afleveradres voor u wijzigen zolang uw bestelling nog niet is verwerkt. Bel ons direct nadat u de artikelen heeft besteld op 085 - 5 362 089.
Krijg ik een verzendbevestiging?
Ja, wij sturen u een verzendbevestiging inclusief trackingnummer per e-mail. Hiermee kunt u de verzendstatus van uw bestelling bekijken. Deze vindt u ook onder Bestellingen in uw onlineaccount.
Kan ik een pakket weigeren aan te nemen?
Ja, als u anders hebt besloten, kunt u weigeren het pakket aan te nemen. Laat het eenvoudig weten aan de bezorger. Er zijn voor u geen kosten aan verbonden.
Waarom ontvang ik meerdere deelleveringen van Pro-Idee?
Over het algemeen verzenden wij uw artikelen zo snel mogelijk. Het kan daarom voorkomen dat een bestelling met verschillende leveringssoorten, opslaglocaties of levertijden wordt opgesplitst in zogenaamde deelleveringen. U ontvangt dan voor elke levering afzonderlijk verzendinformatie per e-mail. Uiteraard worden de verzendkosten slechts één keer per bestelling in rekening gebracht.
Hoe kan ik online bestellen?
Klik gewoon het artikel van uw keuze aan, vul het gewenste aantal in en druk op In de winkelwagen. Nadat u zich hebt geregistreerd of ingelogd bent, klikt u op Kassa en selecteert u de gewenste betaalmethode. Controleer tot slot uw bestelling en klik op Bestelling nu opgeven.
Hoe kan ik gericht naar een artikel zoeken?
U kunt de zoekfunctie (boven in het midden op elke pagina) gebruiken om het bestelnummer – indien bekend – of gewoon het gewenste zoekbegrip in te voeren. U kunt dan de filters gebruiken (assortiment, kleur, maat, ...) om de zoekresultaten verder te verfijnen.
Hoe vind ik de juiste maat?
Klik gewoon op Vind de juiste maat op de productpagina en u krijgt de belangrijkste maattabellen voor het geselecteerde artikel en de maat te zien.
Wat kan ik doen als het artikel dat ik wil niet meer op voorraad is?
Er bestaat een kans dat het door u gewenste artikel opnieuw besteld kan worden. U kunt dit herkennen aan het feit dat u op de productpagina onder Neem contact met mij op uw e-mailadres kunt invoeren. Klik vervolgens op de link in de bevestigingsmail om de gewenste notificatie te activeren. Wij informeren u dan graag per e-mail wanneer het door u gewenste artikel weer op voorraad is. Dan is het zaak snel te zijn, want het aanbod is meestal beperkt.
Biedt Pro-Idee een prijsgarantie?
Kwalitatief hoogwaardige artikelen met de beste service tegen eerlijke prijzen: dat is onze filosofie. Daarom hebben wij een prijsgarantie. Uitgebreide informatie hierover vindt u hier.
Bieden jullie een speciale service aan voor zakelijke klanten?
Ja, Pro-Idee heeft een eigen service om zakelijke klanten speciale voorwaarden te bieden bij grotere afnamehoeveelheden, bijvoorbeeld voor cadeau- of incentiveprogramma's. Wij leveren op een door u gewenste datum op een door u aangeleverde adressenlijst, voorzien van een wenskaart en desgewenst in cadeauverpakking. Meer gedetailleerde informatie vindt u in de rubriek Bedrijfsklantenservice. Als u vragen hebt, kunt u contact opnemen met service@proidee.nl.
Waar in Netherlands kan ik Pro-Idee winkels vinden?
Er zijn geen winkels in Nederland. U bent van harte welkom om onze producten live te ervaren, passen en uitproberen in onze winkels in Aken en Düsseldorf aan de Königsallee. De openingstijden en telefoonnummers vindt u hier.