Ontspannen winkelen voor de kerstcadeaus
Voor al uw kerstcadeaus geldt bij Pro-Idee namelijk nu al een "verlengd recht op retourneren" t/m 31-01-2025.

Ontspannen winkelen voor de kerstcadeaus
"Verlengd recht op retourneren" t/m 31-01-2025.

Betaling

Met welke betaalmethoden kan ik mijn bestelling betalen?

Wij bieden u de volgende opties: Aankoop op rekening Creditcard (Amex, Mastercard, Visa) Automatische incasso iDeal (alleen online) PayPal (alleen online) Bancontact (alleen online)

Meer lezen

Hoe ontvang ik een factuur?

Bij elke zending voegen wij de facturen toe.

Meer lezen

Welke betalingstermijn heb ik bij een bestelling met aankoop op rekening?

U dient het factuurbedrag binnen 10 dagen na factuurdatum over te maken.

Meer lezen

Wat zijn de bankgegevens van Pro-Idee?

De bankgegevens zijn: Rabobank NL24 RABO 0153 9868 32 RABONL2U

Meer lezen

Hoe kan ik betalen met PayPal?

Selecteer tijdens het bestelproces PayPal als betaalmethode en u wordt direct doorgestuurd naar de PayPal-pagina. Na autorisatie ontvangt u een overzicht van uw bestelling. Klik ten slotte gewoon op Kopen .

Meer lezen

Hoe kan ik betalen met creditcard?

Rond uw bestelling af tot Betaalmethode en selecteer 'Creditcard'. Selecteer vervolgens uw creditcardmaatschappij (Mastercard, Visa, American Express of Diners) en vul de juiste velden in. Betaling met creditcard is online en telefonisch mogelijk op 085 5362089 (mo.-vr. van 8.00 – 20:00 uur). Het bedrag wordt gereserveerd bij ontvangst van de bestelling.

Meer lezen

Wanneer wordt het bedrag van mijn creditcard afgeschreven?

Het bedrag wordt pas van uw creditcard afgeschreven wanneer de goederen worden verzonden.

Meer lezen

Worden mijn creditcardgegevens bewaard bij Pro-Idee?

Nee, uw creditcardgegevens worden alleen opgeslagen door onze betalingsdienstaanbieder Payone. De gegevens worden opgeslagen conform de strengste beveiligingsvoorwaarden en de Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS).

Meer lezen

Wat moet ik doen als mij bij het invoeren van mijn creditcardgegevens ook om een wachtwoord wordt gevraagd?

Als onderdeel van de wettelijk verplichte zogenaamde tweestapsverificatie is dit een beveiligingsdienst van uw creditcardmaatschappij als bescherming tegen ongeoorloofde transacties en om u uitgebreide veiligheid te bieden bij het online shoppen. Afhankelijk van welke mogelijkheden uw bank u ter beschikking stelt, vindt tweestapsverificatie op verschillende manieren plaats. Sommige banken sturen u via sms een TAN-nummer naar een vooraf opgegeven telefoonnummer, waarmee u uw betaling kunt autoriseren. Bij andere banken kunt u met een app een pincode invoeren of een foto maken van een barcode ter verificatie. Sommige creditcardmaatschappijen gebruiken ook biometrische procedures, waarbij u uw aankoop bevestigt met uw vingerafdruk of gezichtsherkenning. Vul tijdens uw bestelproces de verificatie in het daarvoor bestemde veld in.

Meer lezen

Wat betekent de optie 'Deze creditcard opslaan voor toekomstige bestellingen' bij betaling met een creditcard?

Hierdoor kunt u in de toekomst eenvoudig met uw creditcard betalen zonder dat u uw creditcardgegevens opnieuw hoeft in te voeren. Uw creditcardgegevens worden uitsluitend opgeslagen bij onze betalingsdienstaanbieder Payone.

Meer lezen

Kan ik een andere creditcard gebruiken dan bij mijn vorige bestelling?

Ja. Als u een andere creditcard wilt gebruiken, overschrijft u eenvoudig de vooraf ingevulde creditcardgegevens met de gegevens van de nieuwe kaart.

Meer lezen

Hoe kan ik mijn creditcardgegevens wijzigen voor een bestelling die al is geplaatst?

Helaas kunnen reeds verzonden creditcardgegevens niet worden gewijzigd.

Meer lezen

Wanneer wordt het factuurbedrag afgeschreven bij betaling met automatische incasso?

Het bedrag wordt 10 dagen na factuurdatum van uw bankrekening afgeschreven.

Meer lezen

Waarom is mijn gewenste betaalmethode niet goedgekeurd?

We behouden ons het recht voor om in individuele gevallen bepaalde betalingsmethoden uit te sluiten om het kredietrisico af te dekken.

Meer lezen

Kan ik een factuur laten overboeken naar een andere naam of adres?

Wij herschrijven de factuur graag. Neem eenvoudig contact met ons op.

Meer lezen

Krijg ik een bevestiging van mijn betalingsontvangst?

Wij sturen geen ontvangstbevestiging van de ontvangst van uw betaling. In uw klantaccount kunt u op elk moment een overzicht krijgen van uw rekeningsaldo.

Meer lezen

Klantenservice

Vragen en advies

Wij zijn bereikbaar op telefoon of via het contactformulier.

Bestelhotline

085 5362089

Op werkdagen van 08.00 tot 20.00

top

Bestelhotline

  • Op werkdagen van 08.00 tot 20.00

Wij zullen uw vragen zo snel mogelijk beantwoorden.

pu